duminică, iunie 15, 2008

Statusul cel de toate zilele

*Mai cum se poarta pe toate blogurile....post cu statusuri din lista de mess! toate sunt originale si care mai de care mai traznite...statusul face parte din viata noastra deja:)) prin el ne exprimam bucuria, tristetea, furia, iubirea, prin el ne laudam, plangem, injuram de mame firmele de net si tot asa:)) So, iaca si de la mine, de fapt, de la traznitii mei .

_pt sugestii si reclamatii lasa un comment :))_

Ciz!


>>Ma falfai…fal fal..fal fal…
>>Chiambaur….:X
>>Morcovofilia :X

>>Good morning Vietnam
>>Coboara-ma in rai…oul sau gaina?porcul sau curva?
>>nu muncesc
>>Cocoasa profei completeaza golul meu la chimie
>>povesti cu zane si feti-frumosi, elfi, druizi si vise…
>>dol de puiulescu
>>la dracu [not here]
>>dol de agrisolu meu
>>need a poop!
>>avem ursi blanosi pe net ...si bulbuci pufosi pe net
>>dau la peste
>>comunic cu gandacu’ de sub covor
>>vand melci fara cochilie tuneriti

>>out of order
>>curat cartofi
>>ma joc cu scamele…
>>pana intra iubita mea termin si biblia de citit…tare enervant
>>cugetez

>>ma busesc cu aeru
>>mereu mi se intampla sa visez cu ochii deschisi la puiu si sa iau babe pe capota 8->
>>vacile buzz cand intrati
>>efectul razelor de luna asupra cizmelor de guma

>>cine vrea raceala? E moca
>>just call me PAPITO

>>e tunata
>>diseara ursii or sa vaneze pui :X

>>caramida noua ma scarpin la oua!
>>alerg pisici sa le pun mana pe tzatze :->

>>nicu ceausescu presedinte
>>7kile de capsuni am mancat
>>mummy,mummy,mummy :X::X:X
>>ma hranesc.

>>am nevoie si yo de cineva sa-si bage p** in netu meu
>>dai buzz sau vorbesti singur…keia e la tine

>>dorm in somn
>>me prea bored pentru era asta
>>tzuci pentru pui rumeni la cuptor

>>pierdut perna!plecat s-o caut
>>foarte plecat
>>@$#%@#% de facultate

>>buzz me ala care mi’a dat 23233232323281232323 buzz’uri pan acu
>>am primit ordin sa schimb statusu asa k…

>>Treaba multa nu deranjati! Doar cei care vor sa deranjeze ma pot deranja!

>>dorm!pana acu am ascultat radio Prahova acum ascult radio sleepin fm
>>scriu ceva foarte important

3 comentarii:

Anonim spunea...

6 sunt ale mele :)))

nice work:P
keep it going:P

Anonim spunea...

si ale tale unde-s? modestia intruchipata>:D<

Anonim spunea...

;;)....doua sunt ale mele...
mersi ca m-ai bagat in seama:))
I'm papito...:>