joi, aprilie 10, 2008

Zambete cu strungareata!

*de Ina Simona Carlan*


Prietenie -sentiment tip sport, decapotabil în funcţie de vreme şi necesităţi...

Duşmănie - prietenie răcită la plămâni şi coaptă la turtă...

Duşmănos - personaj colţos căruia îi cresc permanent dinţi împotrivă..

Negru de supărare - culoare specială, obţinută din galben ca turta de ceară, verde ca fierea şi alb ca varul....făcutul cu ou şi oţet îi provoacă un luciu special şi de durată....:)

Amic - alibi trăsnind a trăscău...

Amică- justificare proaspăt bărbierită...


Viitor- lucru manual în pe care îl execuţi de unul singur şi-l cercetezi împreună cu Aghiuţă...de cele mai multe ori, acesta se scarpină încurcat între coarne şi apoi te salută: "Maestre!"

Prezent- perioada de timp care se află în acelaşi loc cu vorbitorul. Înghesuiala provocată te împinge să acţionezi live şi să gândeşti altădată...

Trecut - prezent îmbătrânit. Suportă uşor operaţiile estetice, rujurile cu nuanţe sidefii şi tunsorile la rotund...

Negociere- dacă moartea renunţă la coasă, eu promit să mă las de fumat. Nu-mi surîde de loc să mă ştiu asasinată cu un obiect metalic...

Diagnostic - se spune că prostia nu doare. Cred că ar trebui să mă caut de inteligenţă...

Lacrimi - soluţie salină pentru picioarele globilor oculari. Atenţie! Ţuica fiartă se administrează numai pe cale bucală.

Un comentariu:

irina spunea...

Ce frumos spus ;)