marți, martie 11, 2008

Undeva intre

~Sunt undeva intre aparenta si esenta,
Caci ceilalti nu ma vad asa cum sunt
Poate e-o impertinenta,
Sa vorbesc dintr-un statut decazut…………….~



......Si ca sa stii,daca te strig nu am nevoie de ajutor,
Am nevoie de
TINE.

Si daca te visez,
Si daca mi-e dor, si doare,
Si daca imi doresc
Si daca imi pasa si daca as face orice….

Aceasta nu e AFECTIUNE.



Si daca nu stiu sa lovesc,
Daca nu pot sa reusesc,
Daca inca mai cred in povesti,
Daca ma doare cand ma jignesti….

Aceasta nu e
INOCENTA.



Si daca privesc cerul,
Si daca ador luna,
Si daca sper,
Si daca astept,

Asta nu e
NAIVITATE.



Si daca nu sunt ca ceilalti,
Si daca imi reneg destinul,
Si daca nu am credinta,
Si adca nu accept sfaturi,

Asta nu asta ma duce la
SUFERINTA.



Si daca lumea mi-e neagra,
Si daca lacrimi imi curg,
Si daca tin durerea in brate,
Si daca mi-e frica de fericire,

Asta nu e
PESIMISM.



Si daca ma incred cui nu trebuie,
Si daca ofer a 2-a sansa,
Si daca pun suflet,
Si daca nu astept nimic in schimb,

Asta nu e
PROSTIE.



Si daca ma droghez cu muzica,
Si daca fumez speranta,
Si daca beau iubire,
.........................................................................Asta nu e
NEBUNIE!

Niciun comentariu: