luni, martie 17, 2008

Tocanita de perle (Do, Re, Mi...La?!)

Perle de profi :X

~ora de muzichie...crestini Craciunul a sosssssssiiiiiiiiiiiiiit 8-} 8-} : pfiu bine k am scapat :D
Citez(fara ghilimele...se subinteleg si mi-e lene sa le scriu :P):


  • s-o vedem si strofa a 3-a..

  • cvartete adica de cate doua

  • prin creier vedem

  • am cumparat niste magnolii....nici macar dud n-a iesit :

  • retine carja dreapta..

  • ..vezi ce Florin iti dau yo-n creieri...

  • a avut lipsa de duda (e clar ca profa avea ceva cu dudele :=))) )
  • a lipsit intr-un hal fara de hal....a fost bolnav precum Stefan cel Mare.... ( omg=))) )

  • ai un comportament care nu lasa de dorit (multumesc!=))) )

  • ia ia ia ia ia ia ia ia sa vedem (unde unde? =)) )

  • scrie foarte putin despre el si putin despre biografia lui

  • e mai multe tipuri de haus

  • dupa aceea, imi spui unde te situezi in sinteza mea...

  • pasesc tampit hidrele (p-asta zau ca n-am inteles-o =)))) )

  • interventii peste interventii! (of of of... )

  • ora viitoare vom canta en-gros

  • aveti cumva un pix maro?? (wtf?! =))) )

  • scrieti in acelasi timp ca nu prea avem timp (aha)

  • saracu' e imparat nu e...gogoman

  • trebuia sa cantati diafragma (da??! =)) )

  • ea...este o partitura moarta... (fie-i hartia usoara =))) )

  • ce-i cu voi asa de putinei? (nu stiu doamna v-ati pus ochelarii? :))) )

  • poti sa ai hormoni sa holcaie in tine si sa n-ai niciun fel de viata (asta e din experienta personala? =))) )

  • evaluare calumea nu asa... (ei, dracie! =)) )

  • deja ai chef de dans pe miscarea de dans

  • aveti cumva 2 carti in plus?

  • sa nu mai aud de secolul XII

  • s-a desfiintat olimpiada de engleza (uat a piti =)) )

  • foarte bine ca nu sti (imi puneti 10 nu? :-> =)) )

  • nu trebuie blestemate paserile salbatece (am inteles sa traiti! =))) )

  • dring dong de la dring dong (mi se pare logic =)) )

  • vocea a II-a stop aici!

  • faras faras ripit da sanding jioi (shalalla\:d/ 8-} )

  • iubirea sa tina precum a pasarilor (clar si cu pasarile avea ceva=)) la cap =)) )

  • mie placandu-mi engleza, am ajuns sa gandesc in engleza si e foarte bine (no shit?! =)) )

PLEI BEEEEECCCC \:D/

=))))))))))))))))))))))))))))))))

Niciun comentariu: