vineri, martie 21, 2008

Astazi NU!


Astazi te urasc……pentru ce n-ai facut
Pentru ce n-ai vrut
Pentru ce n-ai incercat
Pentru ca n-ai putut
Pentru ce n-ai zis
Pentru ca mi-ai luat……
Astazi te iubesc……..pentru ca ai existat
Pentru ce a fost
Pentru ce m-ai invatat
Pentru ce mi-ai aratat
Pentru ca mi-ai dat…..
Astazi nu-mi mai pasa……….daca esti bine sau nu
Pentru ca nu meriti
Pentru ca nu stii
Pentru ca nu ai
Pentru ca nu-mi dai……
Astazi mi-e dor………………de tine
Pentru ca erai
Pentru ca aveai
Pentru ca e greu
Pentru ca mereu….
Astazi nu mai vreau…………..pentru ca nici tu
Pentru ca ai renuntat
Pentru ca ai lasat
Pentru ca te-ai dus
Pentru ca am plans
Astazi iar te simt………pentru ca ma faci
Pentru ca te joci
Pentru ca te prefaci
Pentru ca iar vii
Pentru ca detii…
Astazi o sa tac………….pentru ca n-asculti
Pentru ca ma uiti
Pentru ca ai luat
Pentru c-am strigat
Astazi……………………………………………………………………NU!

Niciun comentariu: