marți, februarie 12, 2008

STRADA MEA

........................................................................................................................................






Cobor din autobuz….
Si merg…..
Pe strada mea nu e nimeni……
Si merg fara sa ma uit inapoi…

Poate ca pe strada mea nu rasare mereu soarele….
Dar intodeauna apune…
Si pe strada mea sunt multi caini…
Dar eu ii iubesc pe toti….
Si merg….
Si pe strada mea sunt multe pietre….
Am aruncat cate una pentru fiecare vis nerealizat….
Si merg…
Si pe strada mea sunt multe gropi…
Si de fiecare data cand ploua le umplu….Si mi-e bine…
Si merg…
Pe strada mea nu sunt felinare….insa nu mi-e teama sa merg pe intuneric…
Stiu drumul pe de rost….N-as putea sa nimeresc in alta parte…
Cine m-ar primi in sufletul sau ?!
Pe strada mea mea sunt multe cosuri de gunoi….
Unde poti sa arunci fiecare sentiment bun pe care te gandeai sa-l transmiti cuiva…
Daca mergi pe strada mea o sa-ti dai seama de ce..
Si pe strada mea sunt copaci care-si apleaca crengile spre mine….
Dar asta nu ma incetineste…
SI MERG…
Si ma gandesc la trecut…si vad ca nu are rost….
Si ma gandesc la viitor….si nu vad nimic…
Si ma gandesc la prezent….si vreau sa ma tii de mana cand merg pe strada……..

Si m-am oprit………am ajuns ?!

Niciun comentariu: