miercuri, februarie 20, 2008

Indemn


Spune-mi o minciuna ca sa-ti spun un adevar,
Arata-mi soarele ca sa te invat sa iubesti luna,
Vino aici ca sa te duc acolo,
Ofera-mi vorbe ca sa iti dau fapte
Fii spontan ca sa-ti induc nebunia
Asculta-ma, ca sa-ti multumesc
Arata-mi ca vrei, si te voi lua de mana
Priveste-ma, ca sa ma intelegi
Ai rabdare,ca sa ma poti cunoaste
Viseaza, ca sa ne asemanam
Nu te increde, ca sa nu te pot dezamagi
Nu fii dur, ca sa nu ma indepartezi
Nu fii calm, ca sa nu ma plictisesti
Lasa-te cunoscut, ca sa stiu ce iubesti
Descarca-te, ca sa stiu ce urasti
Apropie-te, sa nu ma mai simt singura
Indeparteaza-te, ca sa-mi fie dor de tine
Daruieste-mi, ca sa nu ma simt uitata
Accepta, ca sa vezi ca imi pasa
Suna-ma, ca sa stiu ca esti bine,
Apara-ma, ca sa stiu ca te am,
Strange-ma, sa vad ca nu e vis,
Bucura-te, sa-mi arati ca nu am gresit,
Cere-mi, sa stiu ca iti sunt de folos
Cheama-ma, sa stiu ca ma vrei,
Lasa-ma, sa-ti arat ca pot si singura
Lasa-te, sa-ti arat cate am de oferit
Uita, sa o putem lua de la capat
Iarta, caci nu sunt perfecta,
Intoarce-te, sa vezi cum e fara tine,
Lupta-te, ca sa reusim,
Vino, ca sa putem pleca,
………………………………………..
Iubeste-ma ca sa te iubesc.


Niciun comentariu: